Építőjáték Iskola Twee Pop a francia Écoiffier gyártó műhelyéből egy igazán menő gyerekjáték, mely főleg kislányoknak ajánlott 18 hónapos kortól. Építőjáték iskola motívummal tartalmaz emeletes épületet, 6 állatkás figurát, csúszdát, padot, virág és fa mintázattal díszített kockákat és iskolai sportszereket az iskolaparkba. Gyerkőce szívesen kiséri majd a cuki állatkás figurákat az iskolába, tanulás után pedig a parkba vidám mókázásra. Abrick építőjáték kellemes rózsaszín-kék színkombinációban pompázik, minden kislány szívét elrabolja.
A modern összerakós játék építőkockái kiváló minőségű műanyagból lettek legyártva élek nélkül, színük tartós és a gyerekek egészségét sem veszélyeztetik, ezért az Écoiffier készlet biztonságos játék a legkisebbek számára is. Ennek a csodaszép építőjátéknak a mérete 34*30*36 cm. Az Iskola Abrick építőjáték kompatibilis a francia Écoiffier gyártó összes Abrick építőkockájával, így a kicsi saját fantáziája szerint kombinálhatja a kockákat. Az egyes építőkockák kisgyerekeknek megfelelő méretűek, könnyen illeszkednek egymásba és könnyen szét is szedhetők.
Abrick összerakós játékok elszórakoztatják a kicsit hosszú órákon át, akár egyedül, akár barátaival együtt játszik. Egyidejűleg a kockák kreatív módon fejlesztik a fantáziát, logikus gondolkodást, valamint hozzájárulnak a finom motorika fejlődéséhez. Történetek kitalálásával a gyerekek gyakorolják kommunikációs és kifejező képességeiket. A hosszú múltú francia Écoiffier társaság játékok gyártásával foglalkozik az európai piac számára. Köztudott, hogy nagy hangsúlyt fektet a dizájnra, ökológiai gyártásra figyelembe véve a környezetvédelmi szempontokat és termékei minőségére. Gyártás során az Écoiffier újrahasznosított anyagokat és egészségre ártalmatlan festékeket használ, így nemcsak a szórakozást garantálja, hanem gyerkőcei biztonságát is játszás közben.
Kor | 18 hónapos kortól |
Származási hely | Franciaország |
Méretek | 34*30*36 cm |
Kartonokba csomagolva I/N | Igen |
Tömeg | 1,17 kg |
Szín | rózsaszín |
Meghatározott termékek | Nem |